Har du nyligen rest med oss och behöver en kvittokopia på din resa, har synpunkter, reklamation eller förslag?
Skapa ett ärende i vår Kundserviceportal så får du snabb återkoppling och kan följa ditt ärende.
Har du ett brådskande ärende som gäller en befintlig bokning är du välkommen att ringa vår telefonsupport, knappval 2.
Ring supportenJa, när du bokar i vår app eller på webben får du alltid fastpris på din resa.
Ja, du kan förbeställa taxi dygnet runt via app och webbokning.
Nej. Alla förbetalda resor som är bokade i appen beräknar ett fast pris mellan upphämtnings- och avlämnings-adress och du kan inte lägga till fler stopp på vägen.
Vi har som policy att allt kvarglömt lämnas in till polisens hittegods. Kommer du på det samma dag som du rest kan det hända att chauffören inte hunnit lämna in det. Du kan då skapa ett ärende i vår kundserviceportal.
För att ändra en förbokad resa måste du boka av den befintliga resan och därefter lägga en ny bokning. Avbokade resor återbetalas inom 1-3 arbetsdagar.
Självklart! Kostnad för bilbarnstol och babyskydd är 100 kronor extra. Bilbarnstol och babyskydd bokas enkelt i både appen och webben.
Ja. När du bokar i appen klickar du på tillvalet "Djur".
Om du har betalat med bankkort får du oftast din återbetalning inom 1 dag. Om du har betalat med Swish sker återbetalningen inom 1-3 dagar.
Gå in på kundserviceportalen och skicka in ärendet.
Till Kundserviceportalen