Synpunkter 

Dina åsikter om oss är viktiga. Vi tar tacksamt emot både ris och ros, både allmänna synpunkter och reklamationer. Vi behandlar alla åsikter med största respekt. Du kan välja om du vill få återkoppling från oss eller inte. Lämna dina synpunkter genom att fylla i formuläret längst ner på sidan.
 
Vi ber er reklamera så snabbt som möjligt, men senast inom 14 dagar efter det att transporten ägde rum (eller 14 dagar från det datum då transporten, vid utebliven transport, skulle ha ägt rum). Är du fakturakund och har synpunkter på en faktura ska reklamation mot fakturan göras senast 14 dagar efter mottagen faktura.
 
Taxi Göteborgs målsättning är att du ska få ett besked om hur din synpunkt kommer att hanteras inom fem arbetsdagar.  Ärendets natur eller arbetssituationen kan dock medföra att ett besked dröjer lite längre. 

 
Att få kännedom om din upplevelse av Taxi Göteborg är viktigt för oss, tack!