Synpunkter

Dina åsikter om oss är viktiga. Vi tar tacksamt emot både ris och ros, både allmänna synpunkter och reklamationer. Vi behandlar alla åsikter med största respekt. Du kan välja om du vill få återkoppling från oss (främst vid reklamationer) eller inte. Lämna dina synpunkter genom att fylla i formuläret längst ner på sidan.Vi tar också emot synpunkter och reklamationer per telefon.

Telefontider: Måndag-fredag kl 10.00-12.00.
Telefonnummer: 031-65 15 60

Reklamationer

En reklamation av en taxiresa kan ske om du anser att taxiresan inte har gått rätt till eller att du blivit felaktigt behandlad. Reklamationen bör vara Taxi Göteborg till handa inom två veckor.

Vi kontaktar dig inom fem arbetsdagar efter insänd reklamation. Det är viktigt att formuläret fylls i fullständigt, så att vi kan behandla ditt ärende effektivt och korrekt.

Läs mer om vår reklamationshantering här.