2017-08-14

Vi söker extrapersonal till vår kundtjänst!

Som medarbetare i kundtjänst är du vår röst utåt och ofta kundens första kontakt med Taxi Göteborg i samband med taxiresan.

Arbetsuppgifterna består i att ta emot taxibeställningar via telefon och lyssna av kundernas behov och önskemål. Via interna data- och kommunikationssystem förmedlas dessa till våra taxiförare, så att de får rätt förutsättningar att utföra säkra taxiresor och ge kunderna bästa möjliga service.

Som medarbetare på kundtjänst bör du vara lyhörd, flexibel, noggrann, ansvarstagande och stresstålig. Du ska ha datorvana och goda kunskaper i såväl svenska som engelska. Du bör också vara en bra lagspelare och problemlösare. Lokalkännedom är en fördel.

Tjänsten är timanställning. Grunden är fredag och lördag natt varannan helg och övriga tider vid behov.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta
Jonas Hagström, telefon 031-65 15 08.
Anna Henriksson, telefon 031-65 15 20.

Rekrytering sker kontinuerligt.
Ansökan skickas till ansokan.kundtjanst@taxigoteborg.se



Fakta om Taxi Göteborg:

Taxi Göteborg är Västsveriges största taxibolag. Företaget grundades 1922 och är idag en ekonomisk förening med cirka 160 medlemmar, 1100 förare och 450 fordon. Cirka 100 personer arbetar i den centrala organisationen, huvudsakligen i kundtjänst.

Vi är verksamma dygnet runt, året om. Med ledorden tillgänglighet, pålitlighet och professionalism står vi varje dag till tjänst för företag, samhälle och privatpersoner.